Balbestyr

Hemma idag också vilket alltid är tråkigt efter en dag. Men idag kommer det iallafall bli roligt på eftermiddagen, vid fem ska jag göra baluppsättning så får vi se vilken jag bestämmer mig för. Jag hoppas och vill att det ska bli denna frisyr som jag lagt upp. Eller om frisören har ett ännu bättre förslag. Efter det ska jag & mamma förbi Cina och se hur det går med balklänningen och ta några sista mått. Nu är allt på gång, bara mina skor och en väska som saknas! Nu är det dags för frukost! Puss på er!



Ida Åkerlind hade denna på Staggs bal för några år sedan, tycker den är det finaste jag sett! Så den ska jag ha =)

Kommentarer
Postat av: ebba

åh så fint :D puss på dig

2010-04-13 @ 16:06:36
URL: http://www.fakechampagne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0