Måndag.

Idag fick vi sovmorgon till halv tolv, inte fel kan jag säga! Helgen har varit bra. I fredags var släkten här och firade mig och pappa! Fick finfina presenter :) I lördags började kvällen hos Jacke med mycket trevligt folk, kvällen slutade sedan med att jag & Gunhamn åkte ner till Torsås till Julias 18fest! Från början hittade vi inte dit och hamnade istället på en bygdegård med gammeldans, där vi frågade efter vägen., haha! När vi senare kom rätt var det riktigt kul, en lördagskväll kan inte bli bättre! På vägen hem sen sjöng jag & Gunhamn musikal hela vägen hem, åkte in till 7eleven för lite nattmat, sen skjutsade jag tillbaka Gunne till Jacke.

Gårdagen bjöd på en förmiddag i stallet, på kvällen kom Johan och vi körde på en myskväll vilket alltid är uppskattat!

Nu ska jag börja klä på mig, ska ta niobussen till stan! Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0